Известие

Collapse
No announcement yet.

Има ли смисъл от смяна на маслото на скоростната кутия?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Има ли смисъл от смяна на маслото на скоростната кутия?

    Здравейте,

    прави ми впечатление че на моята красавица след като я покарам известно време, почват да се включват трудно скоростите...
    Със задната е направо брутален ефекта - двигателя подскача все едно се опитва да избяга от коша
    Като е студена никакви проблеми, та се чудех - дали не е време да сменя маслото в скоростната кутия и дали ще има ефект?
    Някой да се е занимавал с подобно начинание ?

    Мерси предварително.

  • #2
    Смени го или поне провери нивото и долей. Вероятността да се оправи проблемът след това не е голяма, но не пречи
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #3
      По всяка вероятност проблема е в съединителя, който след като загрее престава да си върши работата адекватно. Проблема се решава след смяна на притискателен и феродов диск.
      AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
      Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
      sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
        По всяка вероятност проблема е в съединителя, който след като загрее престава да си върши работата адекватно. Проблема се решава след смяна на притискателен и феродов диск.
        Не би ли трябвало ако проблема е в съединителя да се усеща боксуване ?
        Защото при мен такова нещо няма, просто почва да включва по-трудно

        Comment


        • #5
          Чувал съм, че се препоръчва се смяната маслото на 80 хил км, или на 5 г.
          Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
          Нагоре по стълбата, която води надолу
          sigpic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от DeViLdelta Покажи съобщение
            Не би ли трябвало ако проблема е в съединителя да се усеща боксуване ?
            Защото при мен такова нещо няма, просто почва да включва по-трудно
            Трудното включване е вследствие на невъзможността на съединителя да отдели добре. Най вероятно при теб диафрагмата омеква като се загрее. Не е задължително да ти боксува съединителя.
            AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
            Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
            sigpic

            Comment


            • #7
              А що да не е помпа?
              I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
              Roosevelt

              Comment


              • #8
                Най-добре колегата да посети някой от сервизите обявени във форума, сигурен съм че проблемът ще бъде диагностициран по-сигурно от нашите предположения.
                Alfa Romeo 145 1.9 JTD

                Comment


                • #9
                  Няма лошо във смята на маслото,особенно,ако автомобила е на повечко киометри,но проблема при теб колега не е от там,а от притискателния диск,имал съм такъв проблем със друга марка автомобил. Желателно е да не кажа задължително съединителя да се сменя в комплект!
                  156 2.0TS 155к.с.+ремап

                  Comment


                  • #10
                    И аз мисля че е съединител,при мен преди да го сменя стана много корав/градско чак неможеше да се кара/.Това е също признак за смяна.
                    Пълен комплект ВАЛЕО е около 250лв
                    146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

                    Comment


                    • #11
                      според мен ако проблема е в маслото, скоростите ще се включват трудно когато колата е студена. Когато загрее, трябва да влизат много леко.
                      Поне при мен пробема е такъв, ама все не намирам време да сменя маслото. Когато е студена много трудно влиза 1-ва, а като я покарам 5-10 км. започват много добре да се включват скоростите, а през зимата рано сутрин съм като Икарус. Няма вкарване на 1-ва.
                      Колегите са прави, че при теб проблема е в съединителя, ако е сменян и е сложен някъкъв от по-евтините със сигурност проблема е в него.
                      In God we trust, all others pay cash.
                      Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
                      Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ves_v8 Покажи съобщение
                        според мен ако проблема е в маслото, скоростите ще се включват трудно когато колата е студена. Когато загрее, трябва да влизат много леко.
                        Поне при мен пробема е такъв, ама все не намирам време да сменя маслото. Когато е студена много трудно влиза 1-ва, а като я покарам 5-10 км. започват много добре да се включват скоростите, а през зимата рано сутрин съм като Икарус. Няма вкарване на 1-ва.
                        Колегите са прави, че при теб проблема е в съединителя, ако е сменян и е сложен някъкъв от по-евтините със сигурност проблема е в него.
                        Абсолютно!Ако е от масло би трябвало да ти го прави при студено масло!Щом ти го прави като позагрее тогава си отиваш направо към съединителя!
                        Audi A6 3.0 TDI
                        Infiniti FX35

                        Comment


                        • #13
                          Мерси на всички включили се - щом сменя маслото ще видя как е положението и ще рапортувам
                          145 1.4 TS 99' EX
                          145 1.6 TS 99'

                          Comment


                          • #14
                            Ако е от съединителя, ще го прави постоянно, освен ако не е на последни издихания.
                            Може и да е от липса на масло в кутията, ама ако е карана така, повечко време, иглените лагери са станали на салата и ....
                            Все пак ще чакаме да видиме, какво ще се получи с маслото.
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #15
                              Днес бях в сервиза - маслото е като ново и е на нужното ниво... не е за смяна.
                              Интересното е, че като е студена е по-вероятно да се получи момента със трудното включване. Днес като я покарах на градско с повечко ръчкане - никакви проблеми ?!
                              Явно колата си има характер
                              145 1.4 TS 99' EX
                              145 1.6 TS 99'

                              Comment

                              Working...
                              X